دکلمه بی خوابی

.: نویسنده: حسن حاجی قاسمی / گوینده: سمیه حصاری ,  :.

دکلمه بی خوابی اولین قطعه از آلبوم جای من باش است. این دکلمه با توجه به موضوع آلبوم عاشقانه می باشد. در این قطعه شاهد همخوانی مکمل می باشیم که به صورت خفیف پذیرفتنی می باشد.

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه بی خوابی:

من دیگر هرگز نمی توانم بخوابم. این بیماری است، پیشرفت هم کرده است. تنها به قلب حمله می کند و آن را از پای در می آورد. درمان ندارد. هیچ محققی هم زحمت پیدا کردن پادزهرش را به خود نداده است.

راه انتقال آن چشمان تو بود. همان لحظه که دیدمت تمام سلول های بدنم قفل شد، تکلم از یاد رفت، تمام آنچه هست را از یاد بردم، کوه ها کشیده شد، زمین موج برداشت، آسمان تکه تکه شد و توهم خندین تو در صورتت جا ماند و بسیاری دیگر علائم ابتدلای آن بود. راستی تو خود چگونه مبتلا شدی؟

نکند تو هم گرفتار دیگری هستی؟ نه فکر نکنم. تو مثل الماسی، می بری و بریده نمی شوی.

دارم به مرگ نزدیک می شوم. حتی نمی دانم چقدر وقت دارم؟! کاش تو را دوباره می دیدم. کاش آن روز آغوشت را ترک نمی کردم. کاش...

 

دیر است می دانم اما زود باید بروم و تو نمی دانی

22 دی 1392