شعر نامه

.: شاعر و گوینده: مریم حیدرزاده :.

مریم حیدرزاده

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • شعر نامه از مریم حیدرزاده :

شعرا که قابل نداره ، اما همش واسه خودت

فقط نوشتم اینا رو ، به خاطر تولدت

نگات قشنگه ولیکن ، یکم عجیب و مبهمه

من از کجا شروع کنم ، دوست دارم یه عالمه

منو گذاشتی و بازم ، یه بار دیگه رفتی سفر

نمی دونم شاید سفر ، برای دردات مرحمه

تا وقتی اینجا بمونی ، یه حالته عجیبیه

من چجوری واست بگم ، بارون قشنگ و نم نمه

هوای رفتن که کنی ، واسه تو فرقی نداره

اما به جون اون چشات ، مرگِ گلای مریمه

آخرشم دق می کنم ، تا منو دوست داشته باشی

مردن که از عاشقیه ، یک دفه نیست که ، کم کمه

من نمی دونم تو چرا ، اینجور نگاهم می کنی

زیر نگاه نافزت ، نگاه عاشقم خمه

می پرسم از چشمای تو ، ممکنه اینمجا بمونی

می خندی و جواب میدی ، رفتنِ من مسلمه

برو به خاطر خودت ، اما به من یه قول بده

هرجای دنیا که بری ، دیگه نشو مال همه

رسمه که لحظه ی سفر ، یادگاری به هم میدن

قشنگترین هدیه ی تو ، تو قلب من یه مشت غمه

شاید اینو بهم دادی ، که همیشه با من باشه

حق با توئه ، تو راست میگی ، غمت همیشه پیشمه

دیدی گلا شب که میشه ، اشکاشونو رو می کنن

یادت باشه ، چشم منم همیشه غرق شبنمه

 تو میری و اسم منو از رو دلت خط می زنی

اسم قشنگ تو ولی ، همیشه هرجا یادمه

چشمای روشنت یکم ، کاشکی هوای منو داشت

تنها توقعم فقط ، یه بار جواب ناممه ...