دکلمه جای من باش

.: نویسنده و گویندهحسن حاجی قاسمی   :.

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه جای من باش:

می دانستم دلت با نرفتن است می دانستم که هوای دلت برای من دلگیر است، می دانستم در کنار من دنیا برایت سلول انفرادی است، تو خوب می دانستی که من این ها را نمی دانم. هی پا به پای دلم نشستی و حرفی نزدی؛ می گفتی: چرا خوشبختی کنار ما ایستاده و اینطور به من نگاه میکند؟

و می ترسیدی از تصورات من، از آرزو های من، و من این را خوب می دانستم.

چقدر ترسیده ای! آرام ترین شعر جهان را زمزمه می کردم تا لحظه ای آرام شوی. اما تو دلت اینجا نبود، تو در نبرد ناجوانمردانه ذهنت مرا شکست دادی. چاره ای نداشتم آخر گفتم برو! ماندن برای تو زیاد است و چشمانت پر از اشک شد به ظاهر اشک نفرت از من و به واقع اشک شوق رفتن.

هنوز صورتم در بهت سیلی تو جا مانده است، آخرین برگه زندگیم را برایت ارث می گذارم برایم بلند بخوان.

جای من باش تا نگفته ها را بگویی و ندانسته ها را بدانی؛ جای من باش تا با تمام آرزوی من آشنا شوی آرزویی که تو بودی.

آری جای من باش بهانه ای برای بودن در کنار من و سوالی برای نگفته های تو

و ای کاش می شد جای من باشی

 

 

 

 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            دانلود فایل صوتی این نوشته   03:00   دانلود با کیفیت 128
                       

 

 

 

  ::: برای حمایت از محصولات منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::