کتاب صوتی بابا لنگ دراز

enlightenedاین کتاب صوتی بر اساس انیمیشن کار می باشدenlightened

 

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

  • درباره کتاب :

 

بابا لنگ دراز اثر جین وبستر رمانی است که اولین بار در سال 1912 در آمریکا منتشر می شود و ماجرای دختر جوانی به نام جودی ابوت را در سال های تحصیل در کالج روایت می کند. در سال 1990 کارتونی بر مبنایی رمان بابالنگ دراز اثر جین وبستر به همین نام در ژاپن ساخته می شود که در تلویزیون ایران نیز به نمایش درمی آید.
قهرمان داستان بابا لنگ دراز، دختری کنجکاو و مهربان به نام جودی است. او با پشتیبانی مالی مرد خیر و ناشناسی توانسته است از نوانخانه ی جان گریر که دوران کودکی و نوجوانی اش را در آن گذرانده، رهایی یابد. تمام چیزی که جودی از آن مرد می داند، فقط دیدن سایه ای از او روی دیوار نوانخانه است؛ سایه ای از مردی با پاهای دراز! جودی ابوت توسط آن مرد، که به او "بابا لنگ دراز" می گوید، نوانخانه را ترک می کند و به مدرسه فرستاده می شود و حالا موظف است تا برنامه ی روزانه ی خود، تلاش ها و فعالیت هایش در مدرسه را مرتب طی یک نامه برای او بنویسد. جودی در تمام مدت تحصیلش در مدرسه و دانشکده، تلاش می کند تا اختلاف فرهنگی خود با جامعه ی پیرامونش را جبران کند؛ به خصوص وقتی دوست هایش؛ سالی مک براید و جولیا پندلتون، از طبقه مرفه و ثروتمندی بودند و مدرسه اش یکی از گرانترین مدرسه ها بود.

کتاب صوتی بابا لنگ دراز، شامل تمام نامه های جروشا ابوت (جودی) به جروی پندلتون (بابالنگ دراز) است. جودی همواره می کوشد تا بتواند شخصیت واقعی بابا لنگ دراز را کشف کند. در پایان کتاب او موفق می شود با مرد خیری که قیم او بوده رو به رو شود و به شخصیت واقعی اش پی ببرد...
.

 

فروش انیمیشن

قیمت اصلی کتاب:

11000 تومان

------------------------------------------------

قیمت با تخفیف 31 روز اول انتشار:

7900 تومان

 

 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

             بابا لنگ دراز   00:11:16   دانلود با کیفیت 128
             بابا لنگ دراز   04:12:00   خرید نسخه اصلی کتاب

 


 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید انیمیشن سریال بابالنگ دراز دوبله فارسی با بالاترین کیفیت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My Daddy Long Legs 1990 FA MP4
| تماشای آنلاین و دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
◄◄ سری کامل کارتون بابا لنگ‌دراز همراه با دوبله فارسی خاطره‌انگیز ►►

» نام: بابا لنگ‌دراز – My Daddy Long Legs
» سال تولید: ۱۹۹۰
» کارگردان: Kazuyoshi Yokota, Masakazu Higuchi
» شرکت تولید کننده: Nippon Animation
» کشور تولید کننده: ژاپن
» تعداد قسمت: ۴۰
» زبان: دوبله فارسی
» پیوند: WIKIPEDIA

 

خلاصه داستان: واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز اثر جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ‌دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است. ماجراهای جودی آبوت و بابا لنگ‌دراز را همه ما به یاد داریم و کارتون دیدنی که چندین بار از شبکه‌های ایرانی پخش شد و بینندگان زیادی را جذب خود نمود. کارتون بابا لنگ دراز که ساخته شده توسط یک کمپانی ژاپنی است در بین کشورهای آسیایی و اروپایی از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی که در یک پرورشگاه نگهداری می‌شود در اوایل مجموعه سختگیری خانم مدیر که زنی جدی می‌باشد را به تصویر می‌کشد. در ادامه جودی آبوت به کمک حامی خود وارد مدرسه خصوصی می‌شود که جودی از حامی فقط نامی بیشتر نمی‌داند (آقای جان اسمیت) آقای جان اسمیت شخصیتی پنهان در دستان دارد و جودی فقط سایه‌ای از آقای جان اسمیت را در ذهن خود دارد سایه‌ای بر روی دیوار با پاهای دراز که او را بابا لنگ دراز می‌خواند. جودی آبوت با کمک‌های آقای جان اسمیت به دانشگاه وارد می‌شود در دانشگاه به سختی درس می‌خواند تا فاصلهٔ فرهنگی خود را با همکلاسیانش کم کند. کارتون بابا لنگ دراز از جاودانه‌ترین کارتون‌های قدیمی می‌باشد، کارتونی با داستانی قدرتمند و شیوا که فقر و سختی کودکان یتیم را به تصویر می‌کشد.

 

 

خرید مجموعه کامل انیمیشن بابالنگ دراز دوبله فارسی با بالاترین کیفیت

پس از خرید لینک بلافاصله ارسال میگردد