♦► مختصری درباره کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده:

 

"هری پاتر و فرزند نفرین شده" هشتمین داستان از مجموعه هری پاتر و اولین داستان رسمی از هری پاتر است که به صورت نمایشنامه و برای اجرا بر روی صحنه تئاتر توسط جی.کی. رولینگ، جک ثورن و جان تیفانی نوشته شده است.

هری پاتر بودن همیشه سخت بوده و اکنون کارمند سختکوش وزارت سحر و جادو، همسر و پدر سه فرزند مدرسه‌ای بودن، اوضاع را چندان آسان‌تر نکرده است. مادامی که هری با گذشته‌ای دست به گریبان است که از آن خلاصی ندارد، آلبوس، پسر کوچکترش، سنگینی بار میراثی خانوادگی را بر دوش می‌کشد که هیچ‌گاه خواستارش نبوده است. پیوند ناخجسته گذشته و حال، حقیقت تلخی را به این پدر و پسر می‌آموزد: گاهی تاریکی و ظلمت، از جاهای پیش‌بینی ناپذیری فرا می‌رسد.

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان "هری پاتر و سنگ جادو" در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی.کی. رولینگ به ارمغان آورد.

هر دو بخش نمایش‌نامهٔ این تئاتر به صورت چاپی و دیجیتال با عنوان هری پاتر و فرزند نفرین‌شده بخش ۱ و ۲ منتشر شده‌اند.

اولین ویرایش با عنوان «ویرایش ویژهٔ تمرینی» که مطابق با نمایش‌نامه‌ای است که در پیش‌نمایش اجرا استفاده شده در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۶ منتشر شد که روز تولد هری در مجموعه کتاب‌ها و همچنین روز تولد رولینگ است. از آنجا که پس از انتشار کتاب، بازبینی‌ها بر روی نمایش‌نامه ادامه خواهد داشت، نسخهٔ ویرایش‌شده‌ای با عنوان «ویرایش نهایی برای گردآوری» اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. به گزارش سی‌ان‌ان، این کتاب بیشترین میزان پیش‌فروش را در سال ۲۰۱۶ داشته‌است

 

 

♦► بخشی از کتاب:

خلاصهٔ رسمی داستان در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ توسط ناشر (پاترمور) منتشر شد:هری پاتر بودن همیشه سخت بوده و حالا که او یک کارمند پرمشغلهٔ وازرت سحر و جادو، یک شوهر و پدر سه فرزند است نیز چندان آسان‌تر نیست.در حالی که هری با گذشته‌ای دست به گریبان است که او را رها نمی‌کند، جوان‌ترین پسرش آلبوس باید با بار سنگین میراثی خانوادگی دست و پنجه نرم کند که هرگز خواستار آن نبوده‌است. در حالی که گذشته و حال به‌طور خطرناکی با هم پیوند می‌خورند، این پدر و پسر هر دو متوجه حقیقتی ناخوشایند می‌شوند: گاهی تاریکی از جایی فرا می‌رسد که انتظار آن نمی‌رود.

 

♦►  مختصری درباره نویسنده :

جوآن «جو» رولینگ (به انگلیسی: Joanne "Jo" Rowling) (زادهٔ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵) با نام‌های هنری جی. کی. رولینگ (به انگلیسی: J. K. Rowling) و رابرت گالبریث (به انگلیسی: Robert Galbraith) رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و بشر دوست اهل بریتانیا است که عمدهٔ شهرتش را برای نوشتن مجموعه داستان‌های هری پاتر کسب کرده‌است. این مجموعهٔ داستانی به ۶۵ زبان و به‌طور تقریبی در ۴۵۰ میلیون نسخه منتشر شده‌است. کتاب‌های هری پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بوده‌اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندِی تایمز میزان ثروت رولینگ را به ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس رولینگ را در رده ۱۳ جدول قرار داد. همچنین در همین سال به انتخاب مجله تایم، رولینگ پس از ولادیمیر پوتین به عنوان دومین شخص تأثیرگذار سال انتخاب شد. مجله فوربز رولینگ را در رده چهل و هشتمین شخصیت معروف در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد. او در حال حاضر فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه بسیاری را به عهده گرفته و پشتیبانی می‌کند.

در سال ۲۰۱۴ جایزه ادبیات داستانی زنان، اقدام به انتخاب بیست نویسنده زنی کرد که بیشترین تأثیر را بر روی خوانندگان خود گذاشته‌اند. در این فهرست، رولینگ پس از هارپر لی، مارگارت اتوود وشارلوت برونته در جایگاه چهارم قرار گرفت

 

 


 

♦► لینک های دانلود کتاب صوتی: 

 

  1   پرده اول نمایش   07:57   دانلود با کیفیت 128
  2   پرده دوم نمایش   06:32   دانلود با کیفیت 128
  3   پرده سوم نمایش   07:09   دانلود با کیفیت 128
  4   پرده چهارم نمایش   05:22   دانلود با کیفیت 128
 
 

 


 

 

 

خرید کل مجموعه کتاب های صوتی هری پاتر

قیمت اصلی: 52000 تومان

با تخفیف: 39000 تومان

محتوای کالکشن کتاب های صوتی هری پاتر (8جلد)
1. کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو 6000 تومان
2. کتاب صوتی هری پاتر و تالار اسرار 6000 تومان 
3. کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان 6000 تومان
4. کتاب صوتی هری پاتر و جام آتش 6500 تومان
5. کتاب صوتی هری پاتر و محفل ققنوس 7000 تومان
6. کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دورگه 7000 تومان
7. کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 1 6000 تومان
8. کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2 6000 تومان
   
جمع کل: 50500 تومان
همراه با تخفیف: 39000 تومان