تست صدا پرتال کتاب صوتی ایران

A dynamic microphone and a waveform monitor.

متقاضیان محترم:

این شیوه تست (غیر حضوری)، به‌دلیل درخواست‌های مکرر متقاضیان و در راستای سهولت روند انجام تست برای شما و صرفه‌جویی در وقت و هزینه جابه‌جایی و … و همچنین تمرکز هرچه بیشتر در گرفتن نتیجه بهتر ایجاد شده‌است.

جهت شرکت در تست :

ابتدا از لینک داده‌شده در این صفحه، فایل متن را دانلود نموده و کل آن را تمرین نمایید، پس از آمادگی، نمونه صدای خود را به‌طور واضح، با هر دستگاه ضبطی که در اختیار دارید (رایانه – موبایل – تبلت و …) به‌صورت MP3 یا M4A ضبط  نمایید. پس از ضبط و آماده‌سازی فایل نمونه صدای خود (فقط یک فایل)، بر روی لینک پرداخت مربوط به هزینه تست داده‌شده در همین صفحه کلیک نمایید و  پس از پرداخت هزینه‌ی تست، شماره تراکنش پرداخت داده‌شده  را یادداشت نموده و به‌همراه مشخصات فردی خود در فرم موجود در صفحه‌ای که پس از پرداخت به آن ارجاع داده می‌شوید وارد نموده و  مشخصات خواسته‌شده را ارسال نمایید. پس از ارسال مشخصات، به صفحه ارسال نمونه صدای خود ارجاع داده می‌شوید؛ در آنجا فایل صدا با فرمت MP3یا M4A  یا هر فرمت صوتی (با حجم کمتر از 4 مگابایت) را برای ما ارسال نمایید.

 

راهنمایی: دوستانی که در نحوه ضبط و ارسال فایل مشکل دارند و با نرم‌افزارهای رایانه‌ای موجود برای این‌کار آشنایی ندارند، می‌توانند به‌راحتی صدای خود را با استفاده از اپ‌های موجود در موبایل یا تبلت و … ضبط نموده و آن را به آدرس ایمیل خودشان ایمیل نمایند؛ سپس از یک دستگاه رایانه آن را دانلود و برای ما طبق روند تعیین‌شده در این صفحه ارسال نمایند. در غیر این‌صورت و داشتن آشنایی با نرم افزارهای متعدد ضبط صدا، از طریق رایانه و یا دستگاه‌های دیجیتالی ضبط صدا، این روند را انجام و برای ما ارسال نمایند.

(شرایط و مقررات ارسال نمونه صدا و انجام تست گویندگی)

  • فایل صوتی (نمونه صدای خود) را به نام خانوادگی خود نام‌گذاری نمایید  و حتما هنگام ضبط ، نام و نام خانوادگی و شهر خود را با صدای خود معرفی نمایید..
  • فایل باید کمتر از 6 مگابایت باشد در غیر این‌صورت بررسی نخواهد شد.
  • پس از ارسال مشخصات، شماره تراکنش پرداختی هزینه تست و نمونه صدای خود، صدای شما توسط هیأت نظارت و ارزشیابی انجمن بررسی می‌شود و شما می‌توانید در روزهای تعیین‌شده برای هر تست، منتظر درج اسامی قبول‌شدگان در همین سایت باشید.
  • در صورت قبولی، همانند روند گذشته انجمن،  جهت هماهنگی‌های بعدی و مراجعه حضوری برای پرکردن فرم‌های ثبت نامی و … به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورت به اتمام‌رسیدن روند ثبت‌نام (آموزشی یا عضویت آنی) هزینه پرداختی تست، مسترد خواهد شد.
  •  در صورت عدم قبولی، امکان شرکت در تست بعدی وجود دارد ولی پیشنهاد می‌کنیم با گذراندن دوره‌های آموزشی، مجدداً اقدام به این کار نمایید.
  • در صورت داشتن توانایی‌های دیگر در تقلید صدا و صداسازی به‌جز صدای اصلی خودتان، آن‌ها را نیز در همان یک فایل ارسالی پس از خواندن کل متن داده‌شده، ضبط و برایمان ارسال نمایید. متن موارد اضافی، لزوماً نیازی نیست همین متن تست باشد.
  • از ارسال فایل تصویری جداً خودداری نمایید چون مربوط به این مرحله از تست شما نیست و بررسی نخواهد شد.
  • هزینه پرداختی تست، مسترد نمی‌گردد.
  • صدا باید به‌صورت خام و واضح ضبط شود، بدون موزیک پس‌زمینه و افکت و اکو و …
  • لزوماً نیازی به ضبط حرفه‌ای و استودیویی صدا نیست؛ با هر دستگاه ضبطی قابل‌قبول است.
  • در صورت عدم پرداخت هزینه تست و درج مشخصات رسید پرداخت صدای ارسالی بررسی نخواهد شد.
  • جهت ارسال نمونه صدای خود، پس از پرداخت هزینه تست از همین امروز نیز می‌توانید اقدام نمایید. بررسی و اعلام نتایج، در زمان‌های تعیین‌شده (پنج‌شنبه‌های اول و آخر هر ماه و در برخی موارد روزهای تعیین‌شده در اواسط ماه) انجام می‌پذیرد. نمونه صداهای ارسالی تا قبل از موعد مقرر (مثلاً پنج‌شنبه اول ماه)، در آن زمان رسیدگی خواهد شد. در غیر این‌صورت (مثلاً درصورت دیرتر از موعد اول اعلام‌شده) در موعد بعدی تعیین‌شده برای تست، بررسی و نتایجش اعلام می‌شود.

دریافت فایل متن تست:

توجه:

  1. فایل متن موجود در هر سه لینک زیر یکی است. فرقی نمی‌کند از کدام استفاده نمایید.
  2. متن شامل قسمت‌های مختلف است که باید به‌طور کامل خوانده شود. (انتخابی نیست.)

 

پس از پرداخت به صفحه ثبت نام هدایت می شوید