مقدمه (معرفی موسسه)

گروه هنری اقاقیا در پائیز 1387 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. در ابتدا این گروه تنها در حوزه نرم افزار فعالیت می داشت و تا سال 1389 تنها در این زمینه محصولات خود را تولید می نمود. در این مدت دو ساله گروه اقاقیا توانست بیش از ده عنوان نرم افزار رسمی با موضوعات ادبی، هنری، اقتصادی و مذهبی تهیه و تولید نماید، لازم به ذکر است که بخشی از این تولیدات بنا به سفارشات خاص از طرف ارگان های دولتی، فرهنگی و مذهبی می باشد که در ضمن توضیحات محصولات به شرح آن پرداخته می شود.

  

در سال 1389گروه هنری اقاقیا نخستین پروژه صوتی خود را ارائه کرد. این پروژه شامل شعر خوانی شاعران معاصر بود و می توان آن را آغازگر فعالیت صوتی گروه دانست. با توجه به استقبال کم نظیر مخاطبین نسبت به تولیدات صوتی اقدامات لازم برای عضو گیری انجام گردید تا محصولات مورد ساخت با کیفیت قابل قبول انتشار یابد. فعالیت های صوتی نظیر: رادیو اینترنتی، نمایش رادیویی، آلبوم موسیقیایی، کتاب صوتی، تیزرهای تبلیغاتی و آگاهی رسانی ، مستند و دوبله.

 

طراحی سایت، پنل پیامکی، برگزاری مراسمات و تئاتر نیز از جمله فعالیت های سالهای اخیر این گروه می باشد.

 

رویکرد اصلی گروه هنری اقاقیا ساخت مجموعه تاثیرگذار با بالاترین کیفیت می باشد تا مورد قبول چه کارگزار و چه مخاطبین محترم گردد. بنا به شعار اصلی گروه "یک پنجره؛ هزار منظره" پایبند سطح سلیقه و علاقه مخاطب می باشد.

 موارد عودت وجه ۱۵ و ۲۹ هر ماه انجام می شود

برای ارتباط با ما می توانید از فرم زیر اقدام کنید. در غیر این صورت نیز می توانید از طریق

رایانامه: neyestan.raha@gmail.com

سامانه پیامک: ۵۰۰۰۲۰۳۰۳۰۹

در ارتباط باشید.

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام با شماره 09364481442
 
لایه جدید...