دانلود دکلمه تو من بودی از آلبوم ای نوح برو!

.: نویسنده: حسن حاجی قاسمی / گویندگان: حسن حاجی قاسمی، فهیمه سبزواری :.

 

برای دانلود دکلمه تو من بودی از آلبوم جای من باش به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • متن دکلمه تو من بودی از آلبوم جای من باش:

به عمق آسمان نگاه می کنم، همان جایی که صدای خدا از آن عبور می کند، همان جایی که انسان فراخوانده شد.

به عمق زمین نگاه می کنم، همان جایی که شیطان نمازش را شکست، همان جایی که صدایی به انتهایش نمی رسد.

به خودم نگاه می کنم. همین جا. یک آدم، یک بازمانده، یک تخته شناور.

جایی برای ماندن نیست، برای رفتن هم نیست.

از کجا آمده بودم؟ یادم نیست. 

نامم چه بود؟ آدم

این کیست؟ حوا 

چرا حرف نمی زند؟ تو بگو.  

چه بگویم؟ آنچه در دل داری

زمانی نیست که تو را دیدم، در درونم انگار شورشی بر پاست. انگار کسی درونم متولد شد. تو اهل کجا هستی؟ آنچه که می گویم را می شنوی؟ چشمانت چرا همیشه خیس است؟ چرا ترسیده ای؟

بیا! بیا در آغوش. آغوشم پناهگاه توست. صدای قلبم را می شنوی؟ ماوای آرامش توست. چقدر با تو کاملم. انگار تکه گمشده ام بودی. نمیدانم چطور بگویم. حسی عجیبی است. حسی شبیه پرواز، آرامش، سکوت، کاس می دانستم که چه بگویم.

حوا: تو را من دوست می دارم.

 



 

  • گویندگان: فهیمه سبزواری , حسن حاجی قاسمی

  • نویسنده: حسن حاجی قاسمی

  • ضبط شده در استدیو رهاورد نیشابور