دانلود دکلمه آن روی سکه از آلبوم ای نوح برو!

.: نویسنده: حسن حاجی قاسمی / گویندگان: سحر کاهانی :.

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • متن دکلمه آن روی سکه از آلبوم ای نوح برو!:

به هیچکدام از واژه ها اعتماد ندارم. همیشه بر خلاف آنچه هستند ظاهر می شوند.

من چقدر به دشمنانم علاقه دارم،زیرا آنان موجب پیشرفت من می شوند. هیچگاه از آنان انتظار خیانت ندارم. اصلاً انتظار ندارم سهمی از تنهایی مرا با خود ببرند.

ولی دوستان... همین است؛ درست همین جا واژه ها به من خیانت می کنند. ولی دوستانم کجا هستند؟!

چرا باور ندارند گاهی من به خودم شکست می خورم، چرا انتظار دارند همرنگ مردمی شوم که دائماً در حال رنگ کردن دیگران اند.

تلخ است می دانم،قناری در قفس باشی به جرم زیبایی یا کلاغی مثل من، آزاد به جرم ناکرده...

به خدا از دست تک تکتان دلگیرم. هیچگاه نخواستید بفهمید یک شاعر هم می تواند تنها باشد.

و حاصل یک عمر زندگیِ من چه تجربه تلخی است..آری..

"دوستانم،دشمنانم هستند"

 

آذر 91