دکلمه پیراهن زرد

دکلمه پیراهن زرد اولین قطعه از آلبوم "مرد خیابانهای یک طرفه" می باشد. این دکلمه بر اساس گفته تنظیم کننده در تم عاشقانه ارائه گردیده است.  این قطعه با همکاری موسسه اقاقیا آماده و منتشر میگردد.

.: نویسنده: حسن خالو / گوینده: حسن خالو، صبورا / ناظر کیفی: حسن حاجی قاسمی :.

PirahanZard(www.ncnn.ir)

 

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه پیراهن زرد از آلبوم مرد خیابان یک طرفه:

تو هنوز با پیراهن زرد و لب های قرمز در انتظار در زدن من هستی

دوشادوش بهانه های نیامدنم، چشما نت بی قراری کردن برای من را خوب به خاطر دارد.

چشمانت بی قرار می گذراند در نبودنم.

هنوز از هر قهوه آمدن مرا می خواهی و ورد زبانت اسم کوچک من است

هر شب به وسعت پرواز پرنده ها دل تنگ می شوی و از تمام آرزوها تنها مرا دعا می کنی، تو هنوز هم با هر جمله با هر حرف می خواهی بگویی دوستم داری، دوستم داری

آه

و من هنوز خیال می کنم خیال می بافم، دروغ می گویم دروغ می بافم، سوال می کنم جواب می بافم

من هنوز نگاه می کنم سکوت می کنی، سکوت می کنم  غروب می کنی، غروب می کنم  سکوت می کنی  سکوت می کنی

من هنوز هم خیال می کنم تو با پیراهن زرد و لب های قرمز در انتظار در زدن من هستی

و تو سکوت می کنی،

سکوت کرده ای

 

8 شهریور93