دکلمه نماز عاشقی از آلبوم ارمیا!

.: نویسنده: حسن خالو / گویندگان: صبورا، حسن خالو، حسن حاجی قاسمی :.

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • متن نماز عاشقی از آلبوم ارمیا :

به چشمانت اقتدا می کنم که ابتدای نمازِ عاشقیست و در قنوت چشمانم،نگاهی را که به آسمان بلند شدست را پر از دعاهای با تو بودن می کنم؛ تو آن نیتِ همیشگی هستی.

به چشمانت اقتدا می کنم و قبله گاهِ سینه ات را به سجده می نشینم. چشمانِ تو کعبه ی دینِ من است. برای باز شدنش،هر روز دلم را به قربانگاهِ دستانت می برم و برایت عشق به راه می اندازم و آن روز را عید می دانم. من مسلمانِ تمام واژه های توام، شیعه ی همه ی حرف هایت و سُنت دارهِ همیشگیه لحظه هایت...

قرآن عاشقی را برایت زمزمه می کنم و در تسبیح انگشتانم،بند بندش را به نامِ تو تمام می کنم. سلامم،آغازِ دوباره ای برای نمازِ عاشقی ست

دوباره به چشمانت اقتدا می کنم...