دکلمه بی من؛ با من

.: نویسنده: فاطمه فبضی / گوینده: ححسن خالو، معصومه آریایی  :.

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه بی من؛ با من:

دلم بهانه می خواهد، بهانه ای برای زندگی، بهانه ای برای لبخند

دلم ترانه میخواهد، که آرامم کند، نه با گریه، چرا که این روزها گریه که میکنم،سبک که نمی شوم، بیشتر سنگین هم می شوم

به تو که می نگرم، به پایت زنجیر، به قلبت زنجیر، به چشمانت زنجیر

پس دیگر چه فایده که من تو را ....

می دانی، گاهی با خود فکر میکنم که بودنم یا نبودنم برای تو چه فرقی میکرد، چرا که تو هیچگاه مرا ندیده ای که روبرویت ایستاده بودم و تو حتی آتش چشمانم را با سردیِ غرورت خاموش کردی و احساس مرا چه غریبانه به خاکستر کشاندی

ای بی من و در من، تو همیشه با من و جدا از من بودی

تو نمی فهمی، گاهی اوقات یک واژه به اندازه ی یک دنیا بینمان فاصله می انداخت و من شدم اسیر آرزوهای از دست رفته ای که وجودم را هر لحظه به آتش می کشند و نمی سوزانند و هرگز فکر نمیکردم که آخر من و تو اینگونه تلخ تمام شود