دکلمه تسلیم

.: نویسنده و گوینده:  حسن خالو :.

آلبوم آشنا

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه آشنا :

تسلیم

تو بُردی، حرفِ تو، این رابطه تمام

باشد، قبول

دیگر نه صحبتی باشد، نه دیداری، نه حتی یک نگاهی

خوشحال باش، ناامید شدم، شکسته شدم، تسلیم شدم

تو فکر کن آتشم سرد می شود و مرور زمان همه چیز را درست می کند

هه،تو فکر کن که آتشم سرد می شود و مرور زمان همه چیزم را درست می کند

خودت را راضی کن که روزی به خودم می آیم و به این روزها می خندم،

تو بُردی

ناامید من، شکسته من، تسلیم من

وقتی در غصه حل شدم، وقتی مرور زمان تمامم کرد، وقتی....

آنگاه می فهمی بودنت تو دلیل من

.........

نداشتن یه دردیه، بودن تو دلیل من

حتی یه خوابه، دوباره، دوباره کوچه هاتو دیدن،سرابه
ای عشق من،واسه دوباره دیدنت، داشتن تو، بوییدنت،از همه دنیا می گذرم تا با تو باشم

 

 

 ::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    دانلود دکلمه تسلیم از آلبوم آشنا      03:47   دانلود با کیفیت 128