دکلمه خداحافظت جا ماند

.: نویسنده و گوینده:  حسن خالو :.

آلبوم آشنا

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه خداحافظت جا ماند :

خداحافظت در جواب دوستت دارم هایم بود

یک جواب رفتنی برای حرف هایی که قرار بود تا همیشه برایت بمانند

خداحافظت؛ مرا بردی به دور دست ها، جایی که برای زندگی کمی گم است

و من سردرگمِ علاقه هایی که با خود دارم هستم

من بیتوته ی تو ،تو بیتوته ی عشق

در آرزوهای نرسیده ام، من خانه ی تو و تو خانه ی عشق

حسرت آرزوهای خوبِ نرسیده، رفتنت را ماندنی میکند

تو هر روز میروی...

تو هر روز میروی، هر ساعت، هرلحظه میروی

هر زمان که فکر میکنم با تو به زندگی رسیده ام

هرجا که فکر میکنم با تو عمر را میگذرانم

تو میروی، رفته ای

خداحافظت

خداحافظت برایم ماند و تکرار خواهد شد

کاش خداحافظی معنای دوست داشتن می داد

خداحافظت.....

 

 

 :::: دانلود فایل :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    دانلود دکلمه خداحافظت جا ماند از آلبوم آشنا      02:36   دانلود با کیفیت 128