دکلمه دوستت دارم

.: شاعر: محمدعلی بهمنی/ گوینده:  پرویز پرستویی:.

پرویز پرستویی

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


متن دکلمه دوستت دارم :

یک بار خواب دیدن تو / به تمام عمر می ارزد/ پس نگو/ نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست!/ قبول ندارم/ گرچه به ظاهر جسم خسته است/ ولی دل / دریایی است/ تاب و توانش بیش از این هاست / دوستت دارم/ و تاوان آن هرچه باشد ، باشد!/ دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز/ باکی ندارم از هیچکس و هرکس / که تو را دارم، عزیز!

یک روز از همین روزا روی شب پا می ذارم
تویه قابه لحظه ها عکس فردا می زارم
تا که خوبه خوب بشه زخمای دلواپسی
عشقو مرهم می کنم رویه دل ها می ذارم

 

 
 

 ::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    دانلود دکلمه دوستت دارم با صدای پرویز پرستویی      02:30   دانلود با کیفیت 128
               

 


  ::: برای حمایت از محصولات منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::