کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی ( کتاب صوتی سه بعدی)

.: نویسنده: ریچارد باخراوی: مهرداد اسکویی :.

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • درباره کتاب :

چرا دشوارترین کار در جهان این است که پرنده ای را متقاعد کنی آزاد است؟ داستان جاناتان داستان پرواز است و رهایی. داستان چگونه پریدن و چگونه دل کندن. داستان رها کردن و شکستن عادت ها. داستانی که می شود از آن اوج گرفتن را آموخت و شوق و لذت پرواز را تجربه کرد. ریچارد باخ در این کتاب اما، از زبان یک مرغ دریایی داستان خواست و نیاز انسان به پرواز و رها شدن از این ساختار خودساخته را روایت می‌کند؛ داستان پرواز برای یافتن حقیقت زندگی.
این کتاب روایتی است از زندگی همه¬ انسان‌ها، همه‌ی انسان‌هایی که به زندگی در اجتماع خودساخته خو کرده‌اند و هیچ برون رفتی از قوانین و چهارچوب‌های خودساخته متصور نیستند.
قهرمان داستان او در این کتاب جاناتان، مرغ دریایی دوست دارد تندتر و بالاتر از همنوعشان پرواز کند اما این تغییر در شخصیت و ساختار زندگی، چیزی نیست که سایر اعضاء فوجی که عضو آنهاست، دوستش بدارند و به همین خاطر او از آن جمع رانده می‌شود و این رانده شدن برای وی سرآغاز خودشناسی و کشفی تازه از خودش است که در نهایت آن را به سایر همنوعان خود نیز آموزش می‌دهد.
داستان ریچارد باخ، داستان مطرود شدگان ظاهری از جامعه بشری است که با آموزش درست، قادر می‌شوند معنا و حس دقیق زندگی و زیست عالمانه و عاشقانه را کشف کنند و با نگاهی شفقت‌انگیز آن را در اختیار هر کس دیگری قرار دهند که شوق آموختن دارد. افرادی که بر زمین باقی مانده‌اند و پای چسباندن به خاک را بر نمی‌تابند و سعی در پریدن از حصارها و چهارچوب‌های پیرامونشان را دارند.

 

 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            دانلود کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی (شناسنامه)   00:42   دانلود با کیفیت 128
      2       دانلود کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی قسمت 1   25:12   دانلود با کیفیت 128
      3       دانلود کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی قسمت 2   23:44   خرید نسخه کامل
      4       دانلود کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی قسمت 3   23:42   خرید نسخه کامل

 

 

 


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::