کتاب صوتی من او را دوست داشتم

.: نویسنده: آنا گاوالدا / راوی: مرجان :.

من او را دوست داشتم

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


  • درباره کتاب :

بخش‌های زیبای از کتاب: «هوس سیگار کردم. ابلهانه بود. سال ها بود سیگار نمی کشیدم. بله اما حالا دلم می خواست، زندگی همین است… اراده ی راسختان را در ترک سیگار تحسین می کنید و بعد یک صبح سرد زمستان تصمیم می گیرید چهار کیلومتر پیاده بروید تا یک پاکت سیگار بخرید. مردی را دوست دارید، از او دو بچه دارید و یک صبح زمستانی در می یابید که او خواهد رفت چون زن دیگری را دوست دارد.» / «چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟» / «باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد. آن قدر که اشک ها خشک شوند. باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد. به چیز دیگری فکر کرد. باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد.» / «روی زمین نشستم و سرم را میان دستانم گرفتم. فکر کردم کاش می توانستم پیچ سرم را از گردنم جدا کنم. آن را روی زمین بگذارم، شوت محکمی به آن بزنم تا آن جا که ممکن است دور و دورتر برود. آن قدر دور که دیگر نتوان پیدایش کرد. اما من حتی شوت زدن بلد نیستم. حتمن سرم همان کنار می افتاد.»

 

 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 1    11:46   دانلود با کیفیت 128
      2       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 2   29:44   دانلود با کیفیت 128
      3       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 3   31:06   دانلود با کیفیت 128
      4       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 4   29:45   دانلود با کیفیت 128
      5       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 5   30:31   دانلود با کیفیت 128
      6       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 6   32:04   دانلود با کیفیت 128
      7       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 7   29:46   دانلود با کیفیت 128
      8       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 8   30:26   دانلود با کیفیت 128
      9       دانلود کتاب صوتی من او را دوست داشتم قسمت 9   18:20   دانلود با کیفیت 128
                       

 

در صورت رضایت از کتاب صوتی لطفا نسخه اصلی را خریداری کنید

 

► خرید این محصول به صورت کامل و تک فایل (04:03:33):

فایل های بالا به صورت کامل می باشد. این فایل به صورت یک فایل واحد و کیفیت مطلوب تر برای دوستانی که تمایل دارند این کتاب را به صورت تک فایل دریافت کنند تهیه شده است. پس از خرید به صورت آنی فایل دانلود می شود.

 

 

 


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::