آلبوم دکلمه جای من باش

.: نویسنده: حسن حاجی قاسمیگویندگان: حسن حاجی قاسمی، سحر کاهانی، فهیمه سبزواری، سمیه حصاری، محمدحسین محسنی، فاطیما برآبادی :.

 آلبوم جای من باش

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


دانلود کل آلبوم به صورت یک جا

     آلبوم جای من باش

درباره آلبوم دکلمه جای من باش:

این پروژه صوتی در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ ضبط گردیده است. آلبوم جای من باش نوستالژی نویسنده می باشد با درون مایه عاشقانه. تصاویر موجود وهم محض می باشد و واقعیت را به چالش می کشد. در "بی خوابی" با اتفاقات پس از رفتن معشوق مواجه می شویم؛ رفتنی که تعبیر یک کابوس بوده است. در قطعه "هنوز کودکی" علت یابی این جدایی آغاز می شود، تاثیرات آن را با بیان ساده مطرح می کند. متن روایی ماجرا به نوعی تقابل عشق و نفرت است، نفرتی دوست داشتنی که عاشقانه بیان می شود. اما در "ساحل" عاشق به آخرین مرحله می رسد، مرحله جدایی محض، در آنجا زندگی می کند و با رویای نبودن خویش کنار می آید. سعی بر آن شده متن ها متوازن با آهنگ انتخاب شود و شنونده را دچار خلثه های موقت کند.   بخشی از این مجموعه در مهر ۱۳۹۳ در سایت رسمی گروه هنری به صورت رایگان منتشر گردید. با توجه به بازخورد مثبت و انتقادات کاربران مجموعه تصحیح شد و به صورت تجاری وارد بازار شد. لازم به ذکر است که تمام مجموعه های ارائه شده صوتی به صورت تجاری تحت عنوان واحد "صدای یار مهربان" منتشر می گردد.

 

نمونه متن آلبوم:

من انتهای ساحل را پیدا کردم. کلبه ای ساختم! کلبه ای که دَر آن به غروب و پنجره اش به طلوع باز می شد. سالهاست صدای امواج را می شمارم هیچ پری دریایی را ندیدم که در ساحل کنار روزن خاموش نیستی جان بدهد. فانوس دوستت دارم های من قایق جسم تو را به ساحل وجودم می کشاند.اما گرداب بی مهری های تو حائلی بین معانی دست یافتن بود.آری من انتهای ساحل را پیدا کردم، همان جایی که می گویند انسان برای نخستین بار خدا را در انعکاس آب ها دید. همان جایی که می گویند آسمان در بطن اوست. آری همان جایی که هیچ ملوانی در آرزوی خشکی غرق نمی شود. من انتهای ساحل را پیدا کردم، نقطه ای که هیچ مسیری مقصد آن نیست و حال در این هجوم بی کسی رود خروشان اشک هایم طغیان می کند. ماه من! سالهاست که دریا در آرزوی مد توست. نامت دریا بود و یادم نبود یک روز ساحلت را ترک میکنی.

 
 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            دانلود قطعه بی خوابی                                  03:33   دانلود با کیفیت 128
      2       دانلود قطعه هنوز کودکی   03:44   دانلود با کیفیت 128
      3       دانلود قطعه دیوانه ای به نام دل   03:40   دانلود با کیفیت 128
      4       دانلود قطعه کابوس یک رویا   03:07   دانلود با کیفیت 128
      5       دانلود قطعه ساحل   03:25   دانلود با کیفیت 128
      6       دانلود قطعه اما تو نه   03:10   دانلود با کیفیت 128
      7       دانلود قطعه یک خواب طولانی   04:28   دانلود با کیفیت 128
      8       دانلود قطعه من   02:42   دانلود با کیفیت 128
      9       دانلود قطعه جای من   03:00   دانلود با کیفیت 128
                       

دانلود کل آلبوم به صورت یک جا


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::