دکلمه عاشقانه اشتباه درست

.: نویسنده: حسن خالو /گوینده: صبورا، حسن خالو :.

 

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

متن دکلمه اشتباه درست:

 اشتباه از من بود

اشتباه از من بود که عشق را در نگاه تو یافتم

اشتباه از من بود که شب هایم را به گرمای بودنت عادت دادم

اشتباه از من بود که سراپا چشم شدم و تو را دیدم حتی وقتی تو چشمانت را بستی

اشتباه کردم و این اشتباه درست ترین کار زندگیم بود

اینکه تو هرکجا در هر حال باشی، من عاشقت باشم

اشتباه از من بود

شاید اشتباه تو اگر نبود به تمام کارهای درست شک میکردم

اگر عاقبت تو جهنم باشد جهنم دیگر جهنم نیست

اگر راه تو بی راهه باشه، بیراه دیگر بی راهه نیست

و اگر اشتباه تو اشتباه باشد،اشتباه دیگر اشتباه نیست

آری قدم زدن با تو اشتباه است، نفس کشیدن

زندگی با تو محض ترین اشتباه است

در این دوستت دارم های ساده دنیاییست که تمامش رو به روشنایی تو باز میشود

دوست دارم بدانی دنیای ساده ام رو به توست

 

 
 
 

::::  دانلود فایل  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            دانلود دکلمه اشتباه درست                                03:08   دانلود با کیفیت 128
                       
                       

 


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::