دکلمه شعر درد شخصی

.: شعر و صدا: حسن حاجی قاسمی :.

Audio Player

برای دانلود رایگان دکلمه به ادامه مطلب مراجعه کنید


شناسنامه اثر

1 متن اثر:

بعد از این مرگ سراغ من بیچاره گرفت
در زد و باز نکردم بغلم خانه گرفت

لحظه لحظه سر آن داشت که دزدی بکند
صاف توی بغلم کار خرابی بکند

در من پیر جوان عشق پدیدار شده
آخرین تکه ی این قلب گرفتار شده

مثل سیگار تمام بدنم می سوزد
چشم او حرف مرا در دهنم می دوزد

دوستش دارم از غصه رهایم بکنید
نه! نمیخواهم از این درد جدایم بکنید

دکترم درد مرا قبل خدا فهمیده
نسخه قرص برنج بعد غذا پیچیده

مثل بن بست ته کوچه افوس و اگر
قول دادم که نلرزد دل من ؛ باز دگر

عشق یعنی که بفهمی که نفهمیده هنوز
دوستش داری و او بی خبر از اینه هنوز

عشق یعنی سه صبح است ولی بیداری
پر شد از خاطره ی تلخ تو جاسیگاری

همه رفتند تو هم با همگان باش و برو
گور بابای من شاعر دلبسته ی تو

بوی عطر تن تو مانده در آغوش و تنم
لاله ی باغ هلند است تمام بدنم

مرده ام دفن کنید گریه چرا؟ خندیدن!
کرم ها بعد خودم درد مرا فهمیدن

صفحه صفحه جسدم گم شده شیرازه کجاست
مایه ی ناز منِ شاعر بی مایه کجاست

 

*خرداد 1395 - تقدیمی

2 عنوان اثر: درد شخصی
3 موضوع: عاشقانه
4 تاریخ تولید: خرداد 1395
5 گوینده: حسن حاجی قاسمی
6 میکس و صدابردار:
7 صدابردار:
7 شاعر: حسن حاجی قاسمی
8 ضبط شده در: استودیو اقاقیا
9 حجم: حجم 4 مگابایت (04:04)
10 دانلود رایگان (کیفیت 128) لینک مستقیم