دریافت بازی پکمون گو

:::بدون محدودیت از این بازی لذت ببرید:::

 

 

پدیده این روزهای دنیای بازی های تلفن های هوشمند بالاخره در ایران عرضه شد.

عنوان پوکمون گو که حدود پانزده روز پیش در تاریخ 16 تیر ماه برای اندروید و iOS منتشر شد، در حال حاضر یکی از پدیده های صنعت گیم محسوب شده و رکورد شکنی ها و حاشیه های فراوانی را در همین مدت کوتاه تجربه کرده است. این بازی الگویی بر مبنای فناوری واقعیت افزوده داشته و به وسیله GPS و دوربین تلفن های هوشمند، شما را وارد دنیای پوکمون ها می کند.

 

در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت، پوکمون گو با داشتن بیش از 21 میلیون بازیکن روزانه توانست بسیاری از عناوین صاحب نام و پرطرفدار را کنار زده و به محبوب ترین بازی موبایل امریکا تبدیل شود. علاوه بر این به سبب ارتباط معنوی پوکمون با شرکت ژاپنی نینتندو، ارزش سهام این شرکت به بیش از 30 هزار ین رسیده و ارزش بازاری آن نیز به رکوردی باور نکردنی دست یافته است.

 

ایران این بازی را از دسترس خارج کرده و از مارکت های داخلی قابل خریداری و دانلود نیست. شما میتوانید این بازی جذاب را از لینک زیر دریافت کنید

 

 

 

نکته مهم این بازی عدم انتشار سراسری آن به صورت یکپارچه بوده به شکلی که به مرور زمان به کشورهای پشتیبان نرم افزار اضافه می شود. در همین راستا دسترسی به پوکمون گو برای ایرانیان نیز وجود نداشت و برای بازی کردن می بایست از نرم افزار های جانبی تغییر آی پی استفاده می شد. همینطور در حالی که شش روز پیش صفحه اجتماعی فیسبوک این اپلیکیشن از کشور ایران به عنوان یکی از مناطق غیر قابل بازی اسم برده بود، از امروز شاهد برقراری امکان دسترسی کاربران ایرانی به پوکمون گو هستیم.

 

هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور می توانید بدون هیچ گونه نیاز به نرم افزارهای جانبی و تحمل دردسر، نرم افزار پوکمون گو را دانلود کرده و گشت و گذار در دنیای پوکمون ها را آغاز کنید. قبل از شروع ماجرا به خاطر داشته باشید حتما نکات و استراتژی های موثر در این بازی را فرا بگیرید.

 

 

ایران این بازی را از دسترس خارج کرده و از مارکت های داخلی قابل خریداری و دانلود نیست. شما میتوانید این بازی جذاب را از لینک زیر دریافت کنید