شعر این منم

.:: شاعر: علیرضا آذر ::.

 



چشم وا کردم از تو بنویسم
لای در باز و باد می‌آمد
از مسیری که رفته بودی داشت
موجی از انجماد می‌آمد

برای مشاهده ادامه شعر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


heart

چشم وا کردم از تو بنویسم
لای در باز و باد می‌آمد

از مسیری که رفته بودی داشت
موجی از انجماد می‌آمد

مفت هم بوسه‌ام نمی‌ارزد
وای از این عشق‌های دوزاری

هی فرار از دو سوی خود رفتن
آخ از این مردهای اجباری

این منم،مردِ تا همین دیروز
مردِ پابندِ آرزوهایت

مردِ یک عمر کودکی کردن
لا به لای بلندِ موهایت

خاطرت هست روزگارم را
جایگاه مقدسی بودم

وزن یک عشق روی دوشم بود
من برای خودم کسی بودم

می‌شد از خود بگیرمت اما
زورِ بازو به دست‌هایم نیست

می‌شد از رفتنت گذشت اما
جان در اندازه‌های پایم نیست

دستم از هر چه هست کوتاه است
از جهان قایقی به گِل دارم

بشنو اِی شاهِ گوش ماهی‌ها
دل اگر نیست؛درد و دل دارم

 

 

 

 

از علیرضا آذر


broken heart

 

::::  دانلود فایل صوتی  ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

            خواننده: شاهین زمانی   04:52   دانلود با کیفیت 128
      2       خوانش: علیرضا آذر   16:30   دانلود با کیفیت 128

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

enlightenedنکات مهم:

  • درصورتی که گوینده هستید و این شعر را خوانش کرده اید و یا فایل صوتی این شعر را دارید  لطفا آن را همراه با توضیحات به ایمیل Neyestan.Raha@gmail.com ارسال کنید تا به صورت رایگان درج شود.
  • برای درج آثار خود به صورت رایگان با ایمیل Neyestan.Raha@gmail.com در تماس باشید. 
  • برای انتقادات و پیشنهادات در مورد این اثر در همین پست نظر بدهید.

 

 

 

 

 


  ::: برای حمایت از تولیدات صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::