.: نویسنده : فرناندو سورنتینو     مترجم : حسین یعقوبی :.

کتاب صوتی در انتظار راه حل

برای دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

  • درباره کتاب :

 

کتاب صوتی در انتظار راه حل نوشته فرناندو سورنتینو نویسند‌‌ه‌ی آرژانتینی است. در آثار وی د‌‌رونمایه‌های خیالی و گاه وحشت نقش عمد‌‌ه‌ای د‌‌ارد‌‌.

نوشته‌های فرناندو سورنتینو به دلیل سبک خاصی که دارد دنیای واقعیت را در هم آمیخته و به صورت ادبیات طنز آمیز به رشته تحریر در می آورد. این داستان کوتاه از کتاب هرج و مرج مرز برگرفته شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی در انتظار راه حل می‌شنویم:

من اسیر یک پشه هستم، باور می‌کنید؟
او کاملا قدرت و آمادگی لازم را دارد که مرا بکشد. اما خوشبختانه تا همین حالا که دارم این مطالب را می‌نویسم از قدرتش سواستفاده نکرده است.
می‌شود گفت رفتار او با من در این مدت معتدل و تا حد زیادی قانونمند بوده البته باید این را هم بگویم که تلاش نکردن من برای فرار از دست او نه به دلیل رفتار معتدل او بلکه به دلیل ترس من است.

 

 

::::  دانلود فایل  :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

دانلود لینک مستقیم 21:56 کتاب صوتی در انتظار راه حل 1
       
 

 


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::