.: نویسنده: هربرت جورج ولز     مترجم: منصوره شریف زاده :.

برای دانلود رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

  • درباره کتاب :

 

کتاب صوتی اتاق سرخ اثر هربرت جورج ولز داستان مردی جوان است که هیچ اعتقادی به شبح ندارد اما اطرافیانش که سنی از آن‌ها گذشته بود و شبح‌ها را دیده بودند او را به سمت اتاق اشباح فرستادن تا به او نیز ثابت شود که شبح وجود دارد.

هربرت جورج ولز نویسنده و جامعه‌شناس انگلیسی و خالق رمان‌های علمی تخیلی است. از آثار مهم او می‌توان به «ماشین زمان» و «جنگ دنیاها» اشاره کرد. معروف ترین اثر او "طرحی از تاریخ" نام دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی اتاق سرخ می‌شنویم:

گفتم خیالتون رو راحت کنم اون شبح باید کاملا ظاهر شه تا بتونه من رو بترسونه و با لیوانی که در دستم بود جلوی آتش ایستادم. مردی از گوشه چشم نگاه مختصری به من انداخت و گفت: هر طور که میل شماست...
گفتم من بیست و هشت سال زندگی کردم و هرگز شبح ندیدم.

 

 

::::  دانلود فایل  :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

دانلود لینک مستقیم 23:20 کتاب صوتی اتاق سرخ 1
       
 

 


  ::: برای حمایت از آثار صوتی منتشر شده در سایت اینجا کلیک کنید :::